قیمت تلویزیون 32 اینچ شیائومی 4S اسمارت مدل L32M5-5ASP


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : دو شنبه 24 بهمن 1401
بازدید : 216
نویسنده : احمد

قیمت تلویزیون 32 اینچ شیائومی 4S اسمارت مدل L32M5-5ASP

در تلویزیون شیائومی L32M5 نیز با رفرش ریت 60HZ سریع ترین صحنه ها را بدون هیچ گونه تاری به ارمغان می آورد. تلویزیون شیاومی L32M5 دارای ویژگیهای منحصر به فردی برای پخش صداست که آن را از نمونه های دیگر موجود در بازار متمایز می کند. همانطور که در ابتدا گفته شد این محصول دارای بلندگوهای قدرتمندیست که در مجموع از توان خروجی 20 وات برخوردار است. که این بدان معنی است با استفاده از این دستگاه شما تجربه شنیدن صدای طبیعی و بالاتری را نسبت به محصولات دیگر خواهید داشت. داشتن بلنگوهای قدرتمند از یک سو و همچنین داشتن صدایی رسا و طبیعی باعث شده که این مدل از تلویزیون توانایی رقابت با دیگر محصولات مجود در بازار را داشته باشد. کیفیت تصویر در این دستگاه به طوری است که بیننده حس می کند خود را در درون تصاویر و یا فیلمهای پخش شده از تلویزیون خواهد دید. علاوه بر داشتن بلندگوهای قدرتمند، شرکت شیائومی برای رسیدن به بهترین صدا و قابلیت پشتیبانی از فرمت های متنوع صوتی از امکانی نظیر DTS-HD, Dolby بهره برده است.

  1. برخورداری از HDMI 2.1
  2. طول عمر بالا و کیفیت ساخت عالی
  3. متن *
  4. ورودی CI+
  5. ایراد در برد دستگاه گیرنده
  6. سیستم عامل مناسب

xiaomi tvدر ابتدای مراسم امروز شیائومی، این کمپانی چینی از تلویزیونهای هوشمند خود به نام Mi Full Screen TV Pro رونمایی کرد. این تلویزیونها تقریبا بدون حاشیه و در سه سایز ۴۳، ۵۵ و ۶۴ اینچی عرضه خواهند شد. هر سه عضو خانواده جدید Mi Full Screen TV Pro از نمایشگر 4K با رزولوشن ۳۸۴۰ در ۲۱۶۰ بهره میبرند که توانایی پشتیبانی از فرمت HDR10 را نیز دارند. همچنین گستره دید این تلویزیونها ۱۷۸ درجه اعلام شده است. پردازشگر سری Mi Full Screen TV Pro با همکاری شیائومی و شرکت آمولوجیک تولید شده و از ۴ هسته ۱.۹ گیگاهرتزی A55 استفاده میکنند. به گفته شیائومی این پردازشگر تا ۶۳ درصد کارایی بهتر و تا ۵۵ درصد مصرف کمتری نسبت به نسل قبلی خواهد داشت. همچنین موتور پردازش تصویر نسل ۹ نیز در این تلویزیونها استفاده شده است. همه این توان پردازشی باعث شده تا سری Mi Full Screen TV Pro قابلیت پخش محتوای 8K را نیز داشته باشند. علاوه بر پشتیبانی از پخش محتوای 8K تلوزیونهای سری Mi Full Screen TV Pro از فرمت H.264 نیز پشتیبانی میکنند.

بهترین تلویزیون چه ویژگی هایی دارند؟

وجود قابلیتهای هوشمند و قابلیتهای ارتباطی بیسیم در این تلویزیونها نیز باعث شده است این تلویزیونها بتوانند به بسیاری از انتظارات کاربران پاسخ دهند. بیشتر بخوانید:بیشتر بخوانید: راهنمای خرید تلویزیون . بهترین تلویزیون چه ویژگی هایی دارند؟ این موتور پردازنده، موتور پردازنده تصویر شیائومی است و باعث خلق رنگهای استثنایی، تصاویری با عمق بالا و کنتراست عمیق در تلویزیونهای شیائومی میشود. درضمن این موتور پردازنده اختصاصی زاویه دید گسترده، قابلیت خلق میلیاردها رنگ غنی کاملاً طبیعی و واقعی و عملکرد بسیار خوب در نمایش جزئیات تصاویر با وضوح بسیار بالا را برای تلویزیونهای شیائومی به ارمغان آورده است. تلویزیونهای هوشمند شیائومی به لطف برخورداری از پنل ۱۰ بیتی قابلیت نمایش ۱٫۶۸ میلیارد رنگ را دارند و میتواند طیف گستردهای از رنگها را نمایش دهند. HDR 10 هستند که باعث شده است عملکرد آنها در زمینه افزایش غنای رنگها، وضوح جزئیات، کنتراست و روشنایی تصویر به میزان محسوسی بهتر از تلویزیونهای HDR 10 باشد.

بیشتر بخوانید: آیا لوازم خانگی ایرانی بیکیفیت است؟

تلویزیون ال جی، سامسونگ یا سونی؟ انتخابی سخت با ظهور شیائومی! اگر به دنبال خرید تلویزیون هستید؛ با وجود ۴ شرکت تولیدکننده قدرتمند در جهان یک پروسه سخت در پیش دارید تا در بین مدل های های متنوعی که هر برند تولید می کند یک تلویزیون با کیفیت خریداری نمایید. قیمتهای درج شده مربوط به سایتهای فروش اینترنتی است و به دلیل نوسان قیمتها در بازار ممکن است با نرخ امروز بازار متفاوت باشد. جدول یخچال فریزر سامسونگ چند؟ به گزارش خبرآنلاین، در بازار لوازم صوتی و تصویری ، گرانترین محصول تلویزیون لمسی جی پلاس (برد هوشمند) ۹۸ اینچی مدل GSB-۹۸JB است که با قیمت ۲۱۲ میلیون تومان به فروش میرسد. بیشتر بخوانید: آیا لوازم خانگی ایرانی بیکیفیت است؟ رتبه دوم محصولات لوکس متعلق به تلویزیون QLED هوشمند سامسونگ ۷۵ اینچ مدل ۷۵Q۷۷۷۰ است که ۱۵۷ تا ۱۵۹ میلیون تومان قیمتگذاری شده است. تلویزیون QLED هوشمند سامسونگ ۶۵ اینچ مدل ۶۵Q۷۷۷۰ نیز در جایگاه سوم محصولات لوکس قرار دارد و با قیمت ۹۵ میلیون تومان به فروش میرسد.

در واقع، سیستم عامل اندروید دسترسی به برنامه های بیشتر را برای تلویزیون های شیائومی فراهم می کند. اگر کمی به مدل­های موجود در بازار دقت کنید، کاملاً متوجه فرق بین صفحه نمایش و برنامه تلویزیون­­های شیائومی با دیگر برندهای مطرح مانند ال جی می­­شوید. شیائومی با قرار دادن سیستم عامل اندروید در تلویزیون های خود توانسته سرعت و عملکرد سیستمی تلویزیون خود را افزایش دهد و این ویژگی جزء برتری­های برند شیائومی در مقایسه با برندهای ال جی و سامسونگ شده است. البته تفاوت­­هایی بین سری­­ های شیائومی با رقیبان خود در برندهای سامسونگ و ال جی وجود دارد که برتری دو برند دیگر را مطرح می کند. مثلاً تلویزیون های LED شیائومی از نور پس زمینه Direct استفاده می کنند که روشنایی صفحه را تا ۳۵۰ کاندلا بر متر مربع بالا میبرد. اما این میزان برای پشتیبانی از فرمت های HDR مناسب نیست. اکثر برندهای ال جی و سامسونگ از فرمت HDR پشتیبانی می ­­کنند. البته قرار است تلویزیون های اولد شیائومی وارد بازار شود که ممکن است در رقابت با تلویزیون های ال جی و سامسونگ هم حرفی برای گفتن داشته باشند.

xiaomi tvسیستم عامل این تلویزیون Patchwall است که بر اساس اندروید تی وی 9 است. به راحتی می توانید برنامه های APK را روی آن نصب کنید. اگر یک دوربین USB به آن وصل کنید می توانید با ان تماس تصویری برقرار کنید. با توجه به اینکه سیستم پچ وال کاملا مطابق با رابط کاربری MIUI11 می باشد، گوشی های شیائومی حالا با راحتی و سرعت بسیار بیشتری با تلویزیون لینک می شوند. پس اگر گوشی شیائومی دارید بیشتر می توانید از می تی وی 5 پرو لذت ببرید. وقتی به قدرت سخت افزاری این تلویزیون می رسیم، روند مثبت همچنان حفظ می شود. ابتدا اینکه قدرتمند ترین پردازنده ی حال حاضر دنیا برای تلویزیون های هوشمند در این تلویزیون مورد استفاده قرار گرفته است. پردازنده ی T972 ساخت شرکت آمریکایی Amlogic است و بهترین است. در کنار این پردازنده، تلویزیون Mi TV 5 PRO به شما 4 گیگ رم عرضه کرده و 64 گیگ حافظه ی هارد در احتیار شما قرار می دهد.

شیائومی Mi TV Stick با قیمت ۵۰ دلاری میتواند یک دانگل پخش استریم اندروید برای تلویزیونهای هوشمند باشد. این محصول که نسبتا با قیمت ارزان در اختیار کاربران قرار میگیرد، برای تلویزیونهای 1080p عرضه شده است. اما با همهی این موارد، عملکرد شیائومی Mi TV Stick تنها در حد متوسط ظاهر میشود و در حد و اندازهی قیمت خود ظاهر میشود. با این اندروید تی وی نمیتوانید بهصورت مستقیم به نتفلیکس، HBO و حتی شبکهی هولو دسترسی داشته باشید. در صورتی که یک تلویزیون اندروید داشته باشید، کارکرد این محصول بسیار جالبتر خواهد بود. در زمینهی مشخصات فنی اندروید تی وی Mi TV Stick، میتوان گفت که این محصول از پردازنده چهار هستهای Cortex A53 و تراشه گرافیکی Mali-450 همراه با یک گیگابایت رم و ۸ گیگابایت حافظه داخلی استفاده میکند. این مولفهها نشان دهنده این است که شیائومی دستگاه خود را با شباهت بیشتری نسبت به اندروید باکسهای گذشته خود روانه بازار کرده است.

  • طراحی زیبا و کیفیت ساخت مناسب
  • قابلیت Chromecast Screen Mirroring
  • پنل: IPS
  • خرابی فلش
  • صفحه ورزشی طراحی شده توسط Hotstar: تجربه بازی با یک کلیک
  • طراحی ساده و قدیمی
  • امکان استفاده از تلویزیون بهعنوان هات اسپات وای فای

xiaomi tvبا کمی نگاه کردن به این تلویزیون به طراحی فوق العاده آن پی میبرید. با توجه به ابعاد 144.93 ، 83.65 ، 31.88 و صفحه پر عرض آن ، طراحی ظریف و زیبای آن دور از ذهن نیست. بدنه تلویزیون 55 اینچ شیاومی از جنس آلومینیوم و پایه های آن فلزی می باشد. برای یک تلویزیون 55 اینچ ، وزن 18 کیلویی وزنی بسیار مناسب و ایده آل می باشد. در پنل کناری تلویزیون ، درگاه های ارتباطی آن از جمله USB ، HDMI ، رابط کامپوزیت ، رابط کامپوننت ورودی آنتن و پورت شبکه قرار گرفته است. با پیشرفت تکنولوژی و علم ، یکی از دغدغه های شرکت های بزرگ و صاحب نام ، دادن تکنولوژی ها و فناوری های نوین و پیشرفته به محصولاتشان می باشد. تصویر یکی از مهمترین مواردی است که در تولید و ساخت تلویزیون ها اهمیت زیادی دارد. شیاومی نیز در ساخت محصولات خود به تصویر بیشترین بها را داده است. با روشن کردن این تلویزیون با کمی دقت هنرنمایی استادانه کارمندان و تولیدکنندگان شیاومی را به چشم میبینید.





:: موضوعات مرتبط: تلویزیون , ,
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








وبلاگ تخصصی آموزشی و تکنولوژی به دنیای آموزش خوش آمدید... هر آنچه را که میخواهید اینجا یاد بگیرید.

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان عاشقانه ها و آدرس delbaraneh.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com